10 marca 2013

efekty?

W założeniu ten blog miał być o efektach mojej pracy z hula-hopem. Owszem skupiałam się na tym, ale czuję pewien niedosyt w pisaniu, bo ile notek można poświęcać opisując jak się kręci ( a wiadomo,że potrzeba czasu, aby zobaczyć jakiekolwiek zmiany w swoim ciele).Stwierdziłam, że na blogu będę opisywać trochę szerszą perspektywę mojego życia.Mam kilka pomysłów na posty i nadzieję,że komuś to się spodoba ;)


Tymczasem wrzucam zdjęcia (przepraszam za kiepską jakość).

Wymiary
                             13.03
talia-70               talia-68
biodra-92           biodra-90




Pierwsze zdjęcie 1.03, drugie 10.03






3 komentarze:

  1. czesc. wczytuje sie tu w Twojego bloga, oczywiscie tez krece hula hopem i stad moje pytanie ;) zastanawia mnie czy hula hop utrzymuje Ci sie tylko nad pepkiem czy takze nizej na tzw boczkach. czy krecisz i tu i tu i dlatego efekt jest taki jak na zdjeciu ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. hej;) zależy.oczywiście nie trzeba się za bardzo starać żeby kręcić w tali bo to samo przychodzi. co do boczków..jak kończę kręcić widzę zaczerwienienia również na nich.przynajmniej u mnie zauważyłam,że w im większym rozkroku kręcisz tym bardziej się męczysz i hula hop jakby "schodzi" niżej właśnie na boczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Ty ćwiczysz codziennie, ładny efekt ;) zamierzam sobie kupić ale nie wiem..

    OdpowiedzUsuń